Administratiekantoor DC
© Administratiekantoor DC
Voor ondernemers

Veelzijdige dienstverlening voor ondernemers

Of u nu starter bent of directeur-grootaandeelhouder van een middelgrote onderneming, Administratiekantoor DC is veelzijdig in haar dienstverlening: van het voeren van uw administratie tot het geven van fiscale adviezen. In samenspraak met u komen we tot een pakket diensten welke we voor u kunnen verrichten. Uiteraard kunnen we ook een eenmalige (advies)opdracht voor u uitvoeren. Onze dienstverlening bestaat onder andere uit: Verwerken van administraties (traditioneel op papier of geautomatiseerd middels koppelingen) Verwerken van loonadministraties Samenstellen van jaarrekeningen en overige financiële overzichten Verzorgen van fiscale aangiften (omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, etc.) Fiscale advisering en begeleiding Bij ons heeft u één aanspreekpunt voor al uw vragen op boekhoudkundig en fiscaal gebied. U heeft de mogelijkheid om tegen een vaste prijs de werkzaamheden vakkundig te laten uitvoeren. Daarnaast is het laten verrichten van werkzaamheden tegen uurtarief ook mogelijk. U kiest wat het beste bij u past. Bij ons sluit u geen contract af en hoeft u niet vooraf te betalen. Tarieven Hieronder volgen een aantal prijsvoorbeelden zodat u een indruk kunt krijgen van onze tarieven. Het algemene uurtarief bedraagt € 45,-. ZZP-er/eenvoudige eenmanszaak (u verzorgt zelf de boekhouding) Als u zelf gedurende het jaar uw boekhouding verwerkt en alleen behoefte heeft aan een jaarrekening en aansluitend de aangifte inkomstenbelasting van u en uw eventuele partner dan betaalt u bij ons € 450,-. Mocht u na afloop van elk kwartaal uw boekhouding willen laten controleren en de aangifte omzetbelasting laten verzorgen dan gaat dit tegen het algemene uurtarief. Houd u daarbij rekening met een uurtje per kwartaal. ZZP-er/eenvoudige eenmanszaak (wij verzorgen uw boekhouding) Als u ervoor kiest om uw gehele boekhouding uit te besteden dan verwerken we periodiek uw administratie. Elk kwartaal verzorgen we de aangifte omzetbelasting en na afloop van het boekjaar stellen we de jaarrekening samen en verzorgen aansluitend de aangifte inkomstenbelasting van u en uw eventuele partner. Hiervoor betaalt u bij ons € 750,-. Uitgebreide eenmanszaak of vennootschap onder firma Als uw onderneming groter van omvang is doordat u bijvoorbeeld personeel in dienst heeft, handel met het buitenland drijft, een kapitaalintensieve onderneming heeft of bijvoorbeeld samen met een of meerdere vennoten de onderneming drijft dan worden bovengenoemde bedragen verhoogd. Denk hierbij per vennoot aan een bedrag van € 200,- en voor de andere genoemde zaken maken we graag een prijs op maat voor u. Besloten vennootschap (werkmaatschappij) Afhankelijk van wie de boekhouding verwerkt en of er bijvoorbeeld sprake is van personeel variëren de bedragen voor een besloten vennootschap. Het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting is al mogelijk vanaf € 450,-. We maken graag een prijs op maat voor u. Besloten vennootschap (tussenholding en personal holding) Voor een tussenholding met beperkte activiteiten en een personal holding betaalt u voor het verwerken van de administratie, het eventueel verzorgen van de aangifte omzetbelasting, het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting een bedrag van € 450,-. Bij een tussenholding met uitgebreide activiteiten geldt een aangepaste prijs op maat. Besloten vennootschap (pensioen of stamrecht) Als u een (inactieve) pensioen of stamrecht BV heeft herkent u het vast: er gebeurt weinig in en u heeft wel hoge jaarlijkse kosten aan uw accountant of boekhouder. Voor veel kantoren zijn deze BV’s erg lucratief: relatief weinig werk en een hoge opbrengst. Dat kan ook anders! Voor het verwerken van de administratie, het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting betaalt u bij ons een bedrag van € 300,- (Let op: dit bedrag is excl. BTW > in het geval van een pensioen of stamrecht BV zijn de kosten dan effectief € 363,- vanwege geen recht op vooraftrek van BTW). Graag wijzen we er nog op dat het genoemde bedrag exclusief eventuele actuariële berekeningen is die meestal nodig zijn bij een pensioen of stamrecht BV. Loonadministratie Het verwerken van loonadministraties doen we snel en tegen scherpe tarieven. Per werkgever betaalt een vast bedrag per boekjaar van € 39,- en daarnaast € 5,- per loonstrook. Een loonadministratie voor een DGA verzorgen we dus al voor € 99,- per jaar en hetzelfde geldt als u 1 werknemer in dienst heeft. Bij 2 werknemers bedraagt het bedrag op jaarbasis dan € 159,- en zo verder. We kunnen alle 200 risicogroepen verlonen en doen alle vereiste aangiften voor u. Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW. Tip! Korte vragen via e-mail of telefoon gedurende het jaar zijn bij alle genoemde bedragen inbegrepen. We stellen het op prijs als u contact met ons opneemt.
0315-795127
Administratiekantoor DC
© Administratiekantoor DC

Veelzijdige dienstverlening voor ondernemers

Of u nu starter bent of directeur-grootaandeelhouder van een middelgrote onderneming, Administratiekantoor DC is veelzijdig in haar dienstverlening: van het voeren van uw administratie tot het geven van fiscale adviezen. In samenspraak met u komen we tot een pakket diensten welke we voor u kunnen verrichten. Uiteraard kunnen we ook een eenmalige (advies)opdracht voor u uitvoeren. Onze dienstverlening bestaat onder andere uit: Verwerken van administraties (traditioneel op papier of geautomatiseerd middels koppelingen) Verwerken van loonadministraties Samenstellen van jaarrekeningen en overige financiële overzichten Verzorgen van fiscale aangiften (omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, etc.) Fiscale advisering en begeleiding Bij ons heeft u één aanspreekpunt voor al uw vragen op boekhoudkundig en fiscaal gebied. U heeft de mogelijkheid om tegen een vaste prijs de werkzaamheden vakkundig te laten uitvoeren. Daarnaast is het laten verrichten van werkzaamheden tegen uurtarief ook mogelijk. U kiest wat het beste bij u past. Bij ons sluit u geen contract af en hoeft u niet vooraf te betalen. Tarieven Hieronder volgen een aantal prijsvoorbeelden zodat u een indruk kunt krijgen van onze tarieven. Het algemene uurtarief bedraagt € 45,-. ZZP-er/eenvoudige eenmanszaak (u verzorgt zelf de boekhouding) Als u zelf gedurende het jaar uw boekhouding verwerkt en alleen behoefte heeft aan een jaarrekening en aansluitend de aangifte inkomstenbelasting van u en uw eventuele partner dan betaalt u bij ons € 450,-. Mocht u na afloop van elk kwartaal uw boekhouding willen laten controleren en de aangifte omzetbelasting laten verzorgen dan gaat dit tegen het algemene uurtarief. Houd u daarbij rekening met een uurtje per kwartaal. ZZP-er/eenvoudige eenmanszaak (wij verzorgen uw boekhouding) Als u ervoor kiest om uw gehele boekhouding uit te besteden dan verwerken we periodiek uw administratie. Elk kwartaal verzorgen we de aangifte omzetbelasting en na afloop van het boekjaar stellen we de jaarrekening samen en verzorgen aansluitend de aangifte inkomstenbelasting van u en uw eventuele partner. Hiervoor betaalt u bij ons € 750,-. Uitgebreide eenmanszaak of vennootschap onder firma Als uw onderneming groter van omvang is doordat u bijvoorbeeld personeel in dienst heeft, handel met het buitenland drijft, een kapitaalintensieve onderneming heeft of bijvoorbeeld samen met een of meerdere vennoten de onderneming drijft dan worden bovengenoemde bedragen verhoogd. Denk hierbij per vennoot aan een bedrag van € 200,- en voor de andere genoemde zaken maken we graag een prijs op maat voor u. Besloten vennootschap (werkmaatschappij) Afhankelijk van wie de boekhouding verwerkt en of er bijvoorbeeld sprake is van personeel variëren de bedragen voor een besloten vennootschap. Het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting is al mogelijk vanaf € 450,-. We maken graag een prijs op maat voor u. Besloten vennootschap (tussenholding en personal holding) Voor een tussenholding met beperkte activiteiten en een personal holding betaalt u voor het verwerken van de administratie, het eventueel verzorgen van de aangifte omzetbelasting, het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting een bedrag van € 450,-. Bij een tussenholding met uitgebreide activiteiten geldt een aangepaste prijs op maat. Besloten vennootschap (pensioen of stamrecht) Als u een (inactieve) pensioen of stamrecht BV heeft herkent u het vast: er gebeurt weinig in en u heeft wel hoge jaarlijkse kosten aan uw accountant of boekhouder. Voor veel kantoren zijn deze BV’s erg lucratief: relatief weinig werk en een hoge opbrengst. Dat kan ook anders! Voor het verwerken van de administratie, het samenstellen van de jaarrekening, het samenstellen van de publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel middels SBR en het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting betaalt u bij ons een bedrag van € 300,- (Let op: dit bedrag is excl. BTW > in het geval van een pensioen of stamrecht BV zijn de kosten dan effectief € 363,- vanwege geen recht op vooraftrek van BTW). Graag wijzen we er nog op dat het genoemde bedrag exclusief eventuele actuariële berekeningen is die meestal nodig zijn bij een pensioen of stamrecht BV. Loonadministratie Het verwerken van loonadministraties doen we snel en tegen scherpe tarieven. Per werkgever betaalt een vast bedrag per boekjaar van € 39,- en daarnaast € 5,- per loonstrook. Een loonadministratie voor een DGA verzorgen we dus al voor € 99,- per jaar en hetzelfde geldt als u 1 werknemer in dienst heeft. Bij 2 werknemers bedraagt het bedrag op jaarbasis dan € 159,- en zo verder. We kunnen alle 200 risicogroepen verlonen en doen alle vereiste aangiften voor u. Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW. Tip! Korte vragen via e-mail of telefoon gedurende het jaar zijn bij alle genoemde bedragen inbegrepen. We stellen het op prijs als u contact met ons opneemt.
Voor ondernemers
0315-795127